با ما از طریق شماره ی 09911596741 در ارتباط باشید.

شرایط ویزای EB1 آمریکا 2024:

شرایط اخذ ویزای EB1 آمریکا 2024 یا همان (ویزای نخبگان) ،شامل متقاضیانی است که دارای مهارت خاص در زمینه های مختلف از جمله:(ورزشی-هنری-پژوهشی-مدیریتی و یا کسب و کار باشد.شما می توانید براساس کار و اشتغالی که دارید، برای اخذ اقامت ویزای EB1 آمریکا اقدام نمایید.

جهت اثبات خاص بودن و نخبه بودن و اخذ ویزای نخبگان آمریکا 10 شرط اساسی وجود دارد که متقاضی ویزای نخبگان آمریکا باید حداقل 3 شرط از این 10 مورد را داشته باشد. یکی از این شروط ارائه شواهد و مدارکی دال بر موفقیت جهانی برای مثال اسکار و یا مدال المپیک می تواند بسیار در این زمینه تاثیر گذار باشد. هم چنین شما باید نشان دهید که در زمینه تخصص خود به فعالیت مشغول هستید.

همان گونه که از نام آن مشخص است شرایط دریافت ویزای EB1 یا ویزای نخبگان آمریکا شما نیاز به سرمایه گذاری و یا حتی جاب آفر ندارید، بلکه با اثبات توانایی ها و مهارت های فردی خود می توانید برای اخذ این نوع ویزا واجد شرایط شوید.

در این نوع ویزا نیاز به پیشنهاد شغلی نخواهید داشت و به‌صورت کاملاً مستقل می‌توانید کارهای اقامت را بدون نیاز به کارفرما انجام دهید.

مدت‌زمان دریافت این ویزا باتوجه‌به کشور محل اقامت افراد در زمانی کوتاه‌تر انجام خواهد شد.
افراد واجد شرایط دریافت این ویزا نیاز به ارائه گواهی کارت نخواهند داشت.

امکان تشکیل پرونده هم‌زمان این ویزا و مجوزهای لازم برای کار همسر و فرزندان در آمریکا
این ویزا برای آن دسته از افراد صادر می‌شود که دارای توانایی خاص و منحصربه‌فردی در زمینه علوم، هنر، تحصیل، تجارت و ورزش در کارنامه خود هستند. افراد دارنده این ویزا قادر خواهند بود، علاوه بر اقامت خود در آمریکا همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود را نیز به همراه ببرند.

اخذ ویزای EB1 آمریکا 2024 و انواع آن

انواع مختلفی از این ویزا وجود دارد که متناسب با شرایط افراد متقاضی برای آنها صادر خواهد شد. این ویزاها به شرح زیر خواهند بود:

ویزای EB- 1a
” EB- 1b
” EB- 1c

این ویزا از مزایای زیادی برخوردار است که مهمترین آن عدم نیاز به گواهینامه کار در آمریکاست. این نوع ویزا هیچ محدودیت و ظرفیتی برای صدور ندارد و فرآیند صدور گرین کارت در ویزای EB1 سریعتر از سایر ویزاها است.

اتصال به لینک مستقیم گاورمنت آمریکا و جدیدترین اطلاعات مربوط به ویزای EB

اخذ ویزای EB1 آمریکا 2024 با بیزپلنر

شما می توانید صفر تا صد کار خود را به ما بسپارید، جهت مشاوره رایگان باشماره واتساپ درج شده تماس حاصل فرمایید.

مجموعه بیزپلنر با داشتن سالها تجربه موفق در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا به شما کمک میکند باصرف حداقل زمان و هزینه به نتیجه دلخواه خود برسید.

اخذ ویزای EB1 آمریکا و خدمات بیزپلنر

  • خدمات ویزای آمریکا توسط مجموعه بیزپلنر:
  • مشاوره رایگان ویزا EB1-EB2 آمریکا
  • بیزینس پلن تخصصی ویزا EB1-EB2 آمریکا

در مجموعه بیزپلنر انجام تمامی خدمات بیزینس پلن های تخصصی مهاجرتی، کاورلتر وریکامندیشن و موتیوشن لتر، ادیت فایننشال پلن ها و مشاوره انواع ویزاهای استارتاپ و ثبت شرکت ،خرید بیزینس کانادا ،آمریکا و اروپا بیش از آنچه که از یک وکیل مهاجرتی دریافت میکنید، به شما مشاوره داده شده و تمامی خدمات با تعرفه بسیار مناسب انجام می پذیرد.جهت ارتباط با این شماره تماس بگیرید:09911596741

اخذ ویزای EB1 آمریکا
صفر تا صد اخذ ویزای EB1 آمریکا

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا
طراحی و توسعه: پروان وب
طراحی و توسعه: پروان وب